مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-28سياسي

سازمان همیاری ها باید به قرارگاه سازندگی تبدیل شود


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های یزد گفت: این سازمان پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان دارد و شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

- ، محمدرضا عظیمی زاده، صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، دو سال اخیر برای سازمان دهیاری های استان یزد را دوره ای طلایی دانست و اظهار داشت: امیدواریم این مجموعه قوی و منسجم، تقویت شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد ادامه داد: فعالیت های سازمان برنامه محور است و کار تبلیغاتی و شومحور در سازمان معنی ندارد.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان با کار جهادی، مشارکت جویی و پویایی مورد نظر پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان و برای خدمت به مردم دارد و شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

عظیمی زاده به پروژه های طرح اقدام ملی مسکن اشاره و عنوان کرد: مشارکت سازمان در این طرح در قالب کارگزار و برخی پروژه ها به عنوان پیمانکار قابل تامل و تاثیرگذار بوده است و در دولت سیزدهم نیز با توجه به دغدغه مسئولان ارشد نظام، این مهم تداوم خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان همیاری ها باید به قرارگاه سازندگی تبدیل شود

سازمان همیاری ها باید به قرارگاه سازندگی تبدیل شود