مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-28ورزشي

بزرگترین سالن تیراندازی جنوب کشور در شیراز بلااستفاده مانده است


بزرگترین سالن تیراندازی جنوب کشور در شیراز مورد غفلت قرار گرفته و در اختیار تیراندازان قرار نگرفته، لذا یکی از اقدامات شهردار جدید می تواند توجه به این موضوع باشد.

- ایسنا/فارس عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بزرگترین سالن تیراندازی جنوب کشور در شیراز مورد غفلت قرار گرفته و در اختیار تیراندازان قرار نگرفته، لذا یکی از اقدامات شهردار جدید می تواند توجه به این موضوع باشد.

محمد فرخ زاده به ایسنا گفت: سالن تیراندازی احداث شده در بوستان 50 هکتاری مادر و در حاشیه کمربندی شیراز با اینکه می تواند زمینه ساز رشد بیشتر این رشته ورزشی و میزبان معتبرترین رویدادهای تیراندازی باشد، لیکن هنوز بعد از چندسال مورد استفاده تیراندازان شهرمان قرار نگرفته است.

این عضو شورای اسلامی شیراز افزود: این سالن سال 92 طراحی و پس از طی روند احداث، با حضور مسئولین وقت ورزش و جوانان استان فارس، افتتاح شد اما تاکنون هیچ بهره برداری مطلوبی از آن انجام نشده است.

فرخ زاده ادامه داد: تجربه موفقیت های جهانی سرکار خانم جوانمردی و سایر تیراندازان موفق شهر شیراز نشان از استعداد ذاتی این خطه در رشته تیراندازی دارد که بنظر سالهاست به این ظرفیت توجهی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سالن تیراندازی جنوب کشور در شیراز بلااستفاده مانده است

بزرگترین سالن تیراندازی جنوب کشور در شیراز بلااستفاده مانده است