مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-28اجتماعي

آمادگی اورژانس برای اخذ تست کرونا از زائران اربعین در بازگشت به کشور


رییس سازمان اورژانس کشور، با بیان این که حدود 500 نفر از پرسنل اورژانس درگیر موضوع اربعین حسینی و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند، گفت: - رییس سازمان اورژانس کشور، با بیان این که حدود 500 نفر از پرسنل اورژانس درگیر موضوع اربعین حسینی و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند، گفت: ما آماده هستیم که در هنگام بازگشت زائران به کشور از آنها تست کرونا بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابریان با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از نیروهای ما به صورت داوطلبانه و با دل و جان درگیر موضوع اربعین حسینی و ارائه خدمات به زائران هستند، افزود: تقریبا 150 آمبولانس در کل کشور،12 اتوبوس آمبولانس ،10 بالگرد و 500 پرسنل اورژانس در حال ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه ما آماده هستیم که از زائران در هنگام بازگشت به کشور تست کرونا بگیریم، خاطر نشان کرد: اگر زائری در این زمینه دچار مشکل جدی باشد به بیمارستان منتقل می شود و یا در نقاهتگاه تهیه شده نگه داری می شود و وضعیتش به دانشگاه علوم پزشکی محل سکونتش نیز اطلاع رسانی می شود.

صابریان که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت، با بیان اینکه تاکنون خوشبختانه مشکل خاصی برای زائران پیش نیامده است و امیدواریم تمام زائران سفر بی خطر داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اورژانس برای اخذ تست کرونا از زائران اربعین در بازگشت به کشور

آمادگی اورژانس برای اخذ تست کرونا از زائران اربعین در بازگشت به کشور