مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:002021-09-28سياسي

عزاداری علمای اهل سنت برای امام حسین (علیه السلام)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد هاشم شفیعی در یادداشتی به پیشینه اربعین حسینی در میان علاقه مندان به اهل بیت و شیعیان پرداخته که در ادامه می خوانیم: - همه مسلمانان، در ابراز علاقه به آستان مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) از یکدیگر پیشی می گیرند و یکی از عرصه های نمایش این ارادت، پیاده روی اربعین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، محمد هاشم شفیعی در یادداشتی به پیشینه اربعین حسینی در میان علاقه مندان به اهل بیت و شیعیان پرداخته که در ادامه می خوانیم: در بین اهل بیت پیامبر (ص)، محبت به امام حسین (ع)، رنگ و بوی دیگری در میان مسلمانان عالم دارد.

همه مسلمانان، در ابراز علاقه به آستان مقدس حضرت از یکدیگر پیشی می گیرند و یکی از عرصه های نمایش این ارادت، پیاده روی اربعین است.

نه تنها اهل تسنن، بلکه همان گونه که در سال های اخیر شاهد بودیم پیروان خیلی از مذاهب دیگر نیز به هر شکلی شده سعی دارند خود را به اربعین برسانند.

پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله) در شرایط مختلفی از امام حسین (علیه السلام) یاد می کرد، مانند اینکه دستِ امام حسن و امام حسین (علیهما السلام) را گرفتند و فرمودند: هرکس من و این دو و پدر و مادرِ این دو را دوست بدارد، در بهشت، همراه من و هم درجه من خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری علمای اهل سنت برای امام حسین (علیه السلام)

عزاداری علمای اهل سنت برای امام حسین (علیه السلام)