مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:102021-09-28اجتماعي

همه مدارس کشور از نیمه دوم آبان ماه حضوری می شود


با محوریت تضمین سلامت معلمان و دانش آموزان همه مدارس کشور از نیمه دوم آبان ماه حضوری برگزار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده وزارت آموزش و پرورش در یاسوج گفت: با توجه به اجرای واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان و مشارکت خوب آنان در این طرح همه کلاسهای درس مدارس کشور با 3 راهبرد مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد و درسنامه های آموزشی، از نیمه دوم آبان ماه حضوری برگزار می شوند.

اسماعیل بحری زاده شعار سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش را استمرار آموزش، ارتقاء کیفیت و تضمین سلامت اعلام کرد و افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون بیش از 96 درصد معلمان دُز اول و بیش از 88 درصد نیز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، و زمینه لازم برای بازگشایی تدریجی مدارس این استان فراهم می شود.

بحری زاده به ارزیابی فعالیت های بازگشایی مدارس در 17 شاخص ملی اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در 17 شاخص محوری پروژه مهر جزء استان های برتر کشور است که بیانگر تلاش مجموعه مدیریت و عوامل بازگشایی مدارس از جمله روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس است.

وی اضافه کرد: انتظار می رود اولیای دانش آموزان برای فراهم کردن کلاس های حضوری که مستلزم تضمین سلامت است با مدیران مدارس و معلمان همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مدارس کشور از نیمه دوم آبان ماه حضوری می شود

همه مدارس کشور از نیمه دوم آبان ماه حضوری می شود