مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 18:202021-09-27فرهنگي

جشواره استانی «عکس خبری» در فارس تمدید شد


رییس گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تمدید فراخوان جشنواره استانی «عکس خبری» تا پایان ماه صفر خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تمدید فراخوان جشنواره استانی عکس خبری تا پایان ماه صفر خبر داد.

روح الله رنجبری گفت: با همکاری موسسه فرهنگی هنری نواآفرین سرور مهر جشواره استانی عکس خبری با موضوعات مختلف از جمله عزاداری ها و آیین های سوگواری در ایام محرم با نگاه خلاقانه به واقعا عاشورا و محرم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، رنجبری افزود: در جشواره استانی عکس خبری همه عکاسان حرفه ای شامل، عکاسان خبری رسمی وابسته به رسانه های نوشتاری و مجازی رسمی فارس می توانند شرکت کنند.

رییس گروه سینمایی، سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد فارس خاطرنشان کرد: ارسال اثر و حضور در رقابت به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس ها توسط شرکت کننده است که در صورت اثبات خلاف این امر، عواقب حقوقی و جزایی آن بر عهده شرکت کننده خواهد بود.

رنجبری اضافه کرد: هر عکاس می تواند با حداکثر 10 اثر به صورت تک عکس در این رقابت شرکت کند و آثار نیز می تواند رنگی یاسیاه و سفید باشد و آثاری پذیرفته می شوند که در بازده زمانی سال (1397تا1400) عکاسی شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشواره استانی «عکس خبری» در فارس تمدید شد

جشواره استانی «عکس خبری» در فارس تمدید شد