مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-27اقتصادي

نشست گسترده وزرای سوریه با اردن برای تقویت همکاری و حل اختلافات


یک هیأت از وزرای سوریه امروز دوشنبه در پایتخت اردن، نشست خود را با وزرای اردنی آغاز و راه های افزایش همکاری در زمینه های بازرگانی، حمل ونقل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست گسترده وزرای سوری و اردنی از امروز دوشنبه در امان پایتخت اردن آغاز شده است.

شبکه خبری نیز وزرای اقتصاد، تجارت خارجی، منابع آب، کشاورزی و برق حاضر هستند.

بنابراین گزارش، انتظار می رود نتیجه این نشستها، تعیین راههایی برای چارچوب بندی روابط اقتصادی اردن و سوریه و افزایش زمینه های همکاری شود.

پیش از آغاز این نشست، وجیه عزایزه وزیر حمل ونقل اردن گفت که دولت این کشور با اعضای هیأت سوری، حل مسائل مشترک را به نحوی بررسی خواهد کرد که با منافع دو کشور همخوانی داشته باشد و به توافقاتی بین طرفین منجر شود .

عزایزه ضمن ابراز امیدواری درباره حل تمامی مشکلات بین سوریه و اردن، تأکید کرد که وزارت حمل ونقل اردن، روند حرکت کامیونها و مسافران بین دو کشور را بررسی کرده و برای حل مشکل مربوط به شرکت حمل ونقل زمینی سوریه-اردن تلاش خواهد کرد.

این مشکل از ده سال پیش تاکنون حل نشده است.

وی تأکید کرد که مرزهای دو کشور به روی کامیونها باز است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و امیدواریم که انتقال مسافران و کالاها نیز به همین منوال باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست گسترده وزرای سوریه با اردن برای تقویت همکاری و حل اختلافات

نشست گسترده وزرای سوریه با اردن برای تقویت همکاری و حل اختلافات