مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:402021-09-27سياسي

لزوم پاسخگویی غیرپاسخگوترین استاندار همدان


همدان _ جریانات انقلابی همدان به جای افتادن در طراحی برخی برای حاشیه سازی، وارد کارزار پاسخگویی غیرپاسخگوترین استاندار که بارها از حضور در مجامع مطالبه گری برای پاسخگویی سر باز زده است شوند.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها: یکی از مهم ترین مولفه هایی که نویسندگان قانون اساسی و مولفین آن بسیار در ایجاد ساختار اداری جمهوری اسلامی تلاش کرده اند تا از آن حداقل در ایجاد ساختار مراقبت کنند عدم ایجاد خلأ مدیریتی در هیچ زمانی از سال یا جابجایی های طبیعی ساختار سیاسی است.

به بیان دیگر خبرگان قانون اساسی در تدوین بسیار تلاش کرده اند تا رفع امور جاری کشور تحت هیچ شرایطی در خلأ قدرت باقی نماند و ساختار اداری کشور در تمام زمان ها و شرایط از لحظات اجرایی به صورت پویا مشکلات و مسائل روزمره مردم را حل کند و کشور هیچگاه با خلأ قدرت باقی نماند.

این تلاش ها در واقعیت نیز جامعه عمل پوشیده و هرگز در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در چنینی شرایطی که جایگاه قانونی در کشور بدون مسئول باشد برخوردار نبوده است و این را باید موفق بودن تدوین کنندگان قانون اساسی دانست.

در حالی که ساختار قانون اساسی کشور و تدوین کنندگان آن با همه وجود بر عدم معطلی مردم در مواقع تعویض قدرت تلاش کرده اند و در این مسیر نیز موفق بوده اند اما بعضاً به دلیل رویکردهای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پاسخگویی غیرپاسخگوترین استاندار همدان

لزوم پاسخگویی غیرپاسخگوترین استاندار همدان