مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-27سياسي

پیکر مطهر علامه حسن زاده در روستای ایرا آرام می گیرد


پیکر مطهر مرحوم علامه حسن زاده آملی پس از تشییع باشکوه و به یادماندنی مردم شهرستان آمل برای خاکسپاری به زادگاهش روستای ایرا بخش لاریجان منتقل شد.

- آمل- پیکر مطهر مرحوم علامه حسن زاده آملی پس از تشییع باشکوه و به یادماندنی مردم شهرستان آمل برای خاکسپاری به زادگاهش روستای " ایرا " بخش لاریجان منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیکر مطهر علامه حسن حسن زاده آملی با یک دستگاه بالگرد از محل سپاه ناحیه شهرستان آمل با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی به روستای ایرا منتقل شد تا با حضور خانواده محروم علامه حسن زاده آملی و اهالی این روستا به خاک سپرده شود.

علامه حسن زاده آملی پیش از فوتش وصیت کرده بود که پیکرش در زادگاهش روستای ایرا خاکسپاری شود و به درخواست و اعلام خانواده ایشان، این انتقال انجام شده است.

محدودیت حضور مردم در روستای ایرا درهمین حال سخنگوی ستاد ارتحال علامه حسن زاده آملی به خبرنگار مهر گفت که به دلیل فضای محدود روستای ایرا محل خاکسپاری علامه حسن زاده آملی امکان حضور جمعیت وجود ندارد.

علیرضا شریعت با بیان اینکه با هماهنگی عوامل نظامی و انتظامی بر اساس تصمیم ستاد ارتحال از ورود شهروندان به روستای ایرا جلوگیری می شود، گفت: حضور در روستا محدود به خانواده و اقوام، مسئولان و برخی عوامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر علامه حسن زاده در روستای ایرا آرام می گیرد

پیکر مطهر علامه حسن زاده در روستای ایرا آرام می گیرد