مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-27اجتماعي

32 موکب مردمی در مرزهای خوزستان به زوار خدمت رسانی می کنند


رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان از خدمات رسانی اضطراری 32 موکب مردمی به زائران اربعین در پایانه های مرزی این استان خبر داد.

- در این خصوص گفت: به دلیل ازدحام زائرین در پایانه شلمچه و نیاز اضطراری خدمات رسانی به زائران تعداد 26 موکب اربعین حسینی از شهرهای آبادان، خرمشهر، امیدیه، آغاجاری، ایذه، ماهشهر، بهبهان و با پشتیبانی مواکب شهرهای اهواز، شوشتر، دزفول، مسجدسلیمان، گتوند از سه روز پیش اقدام به ارائه خدمات رسانی به ویژه تأمین غذا، آب آشامیدنی، کیک و بیسکویت کرده اند.

رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان افزود: در پایانه چذابه نیز تعداد 6 موکب از شهرستان دشت آزادگان با آمادگی لازم برای پذیرایی از زائران در حال برگشت مستقر شده اند.

وی بیان کرد: در چند روز گذشته توسط مواکب مستقر در پایانه های مرزی استان به ویژه در شلمچه علاوه بر اسکان یک هزار و 800 نفر، بالغ بر یک میلیون بطری آب شرب، 50 هزار قرص نان، 87 هزار و 900 پرس صبحانه، 86 هزار و 900 پرس ناهار و 128 هزار و 200 پرس شام و 135 هزار میان وعده در بین زائران توزیع شد.

رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان افزود: همچنین تعداد 6 موکب اربعین حسینی در شهر اهواز و فرودگاه شهید سلیمانی برای پذیرایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 موکب مردمی در مرزهای خوزستان به زوار خدمت رسانی می کنند

32 موکب مردمی در مرزهای خوزستان به زوار خدمت رسانی می کنند