مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-27اجتماعي

پایان ثبت نام زیارت اربعین/ سامانه سماح بالاخره بسته شد!


در حالی که در دو روز نخست آغاز پیش ثبت نام زیارت اربعین در سامانه سماح، سهمیه 60 هزار نفری زائران تکمیل شده بود، ثبت ‎نام از افراد واجد شرایط زیارت اربعین تا صبح امروز در این سامانه ادامه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح از دوشنبه 22 شهریور آغاز شد و در دور روز نخست باز شدن این سامانه، سهمیه 60 هزار نفری ایرانیان در اربعین تکمیل شد.

با این وجود، سامانه سماح همچنان برای ثبت نام زائران اربعین باز بود و بسیاری از افراد واجد شرایط یعنی آنهایی که دو دوز واکسن کرونا زده بودند، به امید اعزام به اربعین در این سامانه ثبت نام کرده و منتظر پیام از سوی کمیته اعزام بودند تا بتوانند به خیل عاشقان حسینی بپیوندند.

اما ظرفیت و سهمیه زائران اربعین از همان روزهای ابتدای باز شدن سامانه سماح تکمیل شده بود و با توجه به اینکه رییس کمیته اعزام هم اعلام کرده بود که هر که زودتر در سامانه سماح پیش ثبت نام کند در اولویت اعزام قرار می گیرد، بسیاری از زوار در همان ساعات اولیه با وجود اختلال های گاه و بی گاه سامانه سماح، ثبت نام کردند و سه روز بعد از آغاز پیش ثبت نام، به افراد واجد شرایط پیامی مبنی تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه ارسال شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ثبت نام زیارت اربعین/ سامانه سماح بالاخره بسته شد!

پایان ثبت نام زیارت اربعین/ سامانه سماح بالاخره بسته شد!