مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-27اجتماعي

جاماندگان در مسیرهای ارادات/ مردم هویزه ثانی با زائران کربلا هم راه شدند+ تصاویر


همایش پیاده روی جاماندگان اربعین با تاسی از پیاده روی میلیونی نجف تا کربلا با رعایت پروتکل های بهداشتی از میدان شهید بهشتی آغاز و عاشقان حسینی تا گلزار شهدای شهر پل دختر را طی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه خبرگزاری فارس از پل دختر، راه پیمایی نمادین نیروی انتظامی برای برگزاری هرچه بهتر در مسیرهای تعیین شده و سایر مسیرهای منتهی به گلزار شهدا تعبیه و ضمن تسهیل در عبور و مرور شهروندان خدمات لازم به عزاداران حسینی ارایه شد.

  هم چنین یکی از نکات مهم در مراسم اربعین امسال با توجه به شیوع کرونا، استقرار موکب ها و ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران حسینی بود.

از نکات بارز اربعین امسال حضور نسل های جوان، رزمنده و ایثارگر، زنان و سال خوردگان بود که به هر نحوی خود را به این مراسم رسانده و با سر دادن لبیک یا حسین(ع)، ذکر صلوات بر ائمه اطهار از ساعت های اولیه صبح امروز حضور گسترده ای را از خود به جای گذاشتند و با قرائت زیارت عاشورا،اربعین امسال را گرامی داشتند.

حضور چشم گیر جوانان با سینه زنی و عزاداری برای شهدای دشت کربلا نیز شور و حال خاصی به این آیین بخشید.

  امام جمعه پل دختر در مسیر راه پیمایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در پل دختر به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اربعین یک رزمایش عظیم و شگفتی ساز از دیدگاه مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان در مسیرهای ارادات/ مردم هویزه ثانی با زائران کربلا هم راه شدند+ تصاویر

جاماندگان در مسیرهای ارادات/ مردم هویزه ثانی با زائران کربلا هم راه شدند+ تصاویر