مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-27دانش

نیازمند همت والای مردم فارس برای احداث زائرسرا در کربلا هستیم


دبیر هیئت امنای موکب احمدبن موسی (ع) راه اندازی این موکب را نشان ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت دانست و از عموم مردم فارس برای ساخت زائر سرا در کربلا دعوت به عمل آورد.

- شیراز- دبیر هیئت امنای موکب احمدبن موسی (ع) راه اندازی این موکب را نشان ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت دانست و از عموم مردم فارس برای ساخت زائر سرا در کربلا دعوت به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموفق به حضور در کربلای معلی نشده است.

وی، راه اندازی این موکب را مرهون همت والای مردم فارس توصیف کرد و افزود: کاری که اکنون در دستور کار داریم، علاوه بر خدمت رسانی به سوگواران حسینی در موکب که در بین الحرمین شیراز برپا شده است، تلاش برای احداث زائرسرای به همین نام در کربلای معلی است.

جمالی با تصریح اینکه هم اکنون تلاش می کنیم تا بتوانیم زمینی را در کربلا برای احداث زائرسرای مذکور خریداری کنیم، از عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) جهت مشارکت در این کار خیر و معنوی دعوت به عمل آورد و گفت: این زائرسرا به یاری خدا در طول سال به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه خواهد داد.

وی با یادآوری اینکه موکب احمدبن موسی (ع) یک موکب بین المللی است که به تمام زائران امام حسین (ع) به خصوص مردم فارس خدمات ارائه می دهد، ابراز امیدواری کرد: همان طور که تاکنون مردم فارس ارادت خود را به سیدالشهدا (ع) ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند همت والای مردم فارس برای احداث زائرسرا در کربلا هستیم

نیازمند همت والای مردم فارس برای احداث زائرسرا در کربلا هستیم