مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-26اقتصادي

ناپایداری شبکه توزیع برق دردیشموک وقلعه رییسی طول زیاد شبکه است


شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای ناپایداری شبکه توزیع برق در شهرهای «دیشموک» و «قلعه رییسی» به دلیل طول زیاد شبکه و تنها یک خط تغذیه برق است.

- ، در این اطلاعیه آمده است: این دو شهر از سال های دور مشکلات ناپایداری برق به دلیل وجود نداشتن پست فوق توزیع داشته و این مشکل در کوتاه مدت نیز مرتفع نخواهد شد.

در ادامه اطلاعیه آمده است: با توجه به موضوع مطرح شده در خصوص اشکالات بوجود آمده در شبکه تلفن همراه همانگونه که مستحضرید اکثر شبکه توزیع برق استان و کشور عزیزمان ایران به صورت هوایی و با سیم لخت انجام شده بنابراین در معرض عوامل جوی و شرایط آب و هوایی دچار ناپایداری شده و این قطعی و ناپایداری دور از انتظار نبوده و نخواهد بود.

اما تلاش مجموعه خادمان مردم در صنعت برق استان بر این بوده و هست که در کمترین زمان ممکن پایداری را به شبکه برگردانند، بنابراین مراکز حساس با توجه به نوع خدمتی که ارائه می کنند جهت جلوگیری از این قطعی های ناخواسته باید تمهیدات لازم در خصوص پدافند غیرعامل که همانا استفاده از برق اضطراری و دیزل ژنراتور و باطری های ذخیره ساز است را به عمل آورند.

شهرهای دیشموک و قلعه رییسی نیز به دلیل طول زیاد شبکه و تنها یک خط تغذیه برق از سال های دور مشکلاتی از نظر ناپایداری داشته و دارد و به دلیل وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری شبکه توزیع برق دردیشموک وقلعه رییسی طول زیاد شبکه است

ناپایداری شبکه توزیع برق دردیشموک وقلعه رییسی طول زیاد شبکه است