مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-26اجتماعي

اجرای سوگواره نمایشی در فضای باز مرکز تئاتر کانون


هم زمان با اربعین حسینی، سوگواره نمایشی «با کاروان نور» به مدت 10 شب در فضای باز مقابل مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان وفاداران و دلدادگان به سیدالشهدا است.

- هم زمان با اربعین حسینی، سوگواره نمایشی با کاروان نور به مدت 10 شب در فضای باز مقابل مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان وفاداران و دلدادگان به سیدالشهدا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در این ویژه برنامه جمعی از هنرمندان نمایش های آیینی و فعالان فرهنگی کانون به روایت گری با مضامین واقعه ی کربلا و قیام امام حسین(ع) می پردازند.

سوگواره نمایشی با کاروان نور از 5 تا 15 مهر 1400 برگزار می شود و هنرمندان، روایت هایی از عشق و ارادت و دلدادگی به اباعبدالحسین(ع) را به شیوه نقالی، پرده خوانی، چاوشی خوانی و قصه گویی برای مخاطبان کودک و نوجوان و دیگر علاقه مندان به اجرا در می آورند.

این برنامه با هنرمندی محمدرضا معجونی، امیرحسین انصافی، محمدرضا آزادفر، صادق کیانی مقدم، فاطمه روحی رحیم، کیمیا یعقوبی و الهه تاجیک به مدت 10 شب از ساعت 17 در محوطه ی بیرونی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله میزبان علاقه مندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سوگواره نمایشی در فضای باز مرکز تئاتر کانون

اجرای سوگواره نمایشی در فضای باز مرکز تئاتر کانون