مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-26فناوري

امکان پرداخت با بیت کوین به توییتر اضافه شد


توییتر برای افرادی که از طریق استرایک بیت کوین دریافت کرده اند نوتیفیکیشن ارسال می کند تا به سرعت از تراکنش انجام شده باخبر شوند و بتوانند برای ارسال کننده پیام تشکر یا ایموجی بفرستند.

- توییتر اواخر هفته گذشته امکان پرداخت و انتقال بیت کوین را برای کاربران آی او اس (iOS) فراهم کرد.

قرار است این امکان به زودی به نسخه اندرویدی اپلیکیشن توییتر هم اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسان بیت کوین و به نقل از The Verge ، توییتر با افزودن امکان پرداخت از طریق بیت کوین، به اولین شبکه اجتماعی بزرگی تبدیل می شود که از پرداخت های مبتنی بر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

توییتر همچنین قصد دارد شرایطی را فراهم کند تا کاربران بتوانند کیف پول ارز دیجیتالشان را به حساب کاربری خود متصل کرده و مالکیتشان بر توکن های غیرمثلی (NFT) را با یک نشان مخصوص در توییت ها تأیید کنند.

توییتر از چند ماه قبل مشغول آزمایش ویژگی پرداخت با بیت کوین بوده است، اما تا قبل از پنجشنبه هفته گذشته این ویژگی به صورت گسترده در دسترس نبود.

پرداخت با بیت کوین برای دستگاه های مبتنی بر آی او اس راه اندازی شده و قرار است به زودی به دستگاه های اندرویدی هم اضافه شود.

توییتر علاوه بر بیت کوین، به کاربران خود اجازه می دهد تا 9 سیستم پرداختی سنتی از جمله ونمو (Venmo) و کش اپ (Cash App) را هم به حساب کاربری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پرداخت با بیت کوین به توییتر اضافه شد

امکان پرداخت با بیت کوین به توییتر اضافه شد