مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 19:152021-09-25سياسي

صنعاء: عملیات دفاعی خود را در برابر پایان تمام تجاوزها علیه یمن متوقف می کنیم


رییس شورای عالی سیاسی یمن بر آمادگی صنعاء برای توقف عملیات دفاعی علیه ائتلاف سعودی در صورت توقف همه اشکال تجاوز علیه یمن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن بر موضع ثابت و محکم یمنی ها در ادامه دفاع از خاک و ملت یمن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی المسیره، المشاط طی سخنانی به مناسبت سالروز انقلاب 26 سپتامبر یمن گفت: ما هر گونه فشار، گمراه سازی و هر اقدامی را برای کاستن از حق ملت یمن در دفاع از خود و آزادی و استقلال خود را قاطعانه رد می کنیم.

این مقام یمنی تصریح کرد: ما در عین حال بر آمادگی کامل و مستمر خود برای توقف هم اشکال عملیات دفاعی به محض توقف همه اشکال تجاوز علیه یمن تاکید می کنیم.

المشاط افزود: ما از همه تلاش های صادقانه برای تحقق صلح و رفع محاصره و پایان تجاوز و اشغالگری در یمن به گونه ای که حاکمیت و استقلال کشورمان را حفظ کند استقبال می کنیم.

او در بخش دیگری از سخنانش از مزدوران ائتلاف سعودی خواست با تجدید نظر در محاسبات خود به راه درست بازگردند.

المشاط گفت: آغوش ما به وسعت میهنمان به روی همه باز است و ما برای فریب خوردگان، شرطی جز ایمان به آزادی و استقلال این کشور و اقدام برای آزادسازی سرزمین و حفظ عزت مردم آن نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: عملیات دفاعی خود را در برابر پایان تمام تجاوزها علیه یمن متوقف می کنیم

صنعاء: عملیات دفاعی خود را در برابر پایان تمام تجاوزها علیه یمن متوقف می کنیم