مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 17:202021-09-25اقتصادي

جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟


زمانی که سهام عدالت توزیع شد، عده ای حواله های اولیه را دریافت کردند، اما در نهایت به آن ها سهامی نرسید و از سوی دیگر وقتی شرایط امروز را بررسی می کنیم می بینیم که عده ای همان شرایط دریافت سهام عدالت در آن مقطع زمانی گذشته را دارند و ممکن است با تخصیص دوباره .

- ، محمدعلی دهقان دهنوی با بیان مطلب فوق درباره آخرین تصمیمات برای سهام عدالت جاماندگان گفت: بحث تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان در حال حاضر موضوع مجلس و دولت است و در سطح حاکمیتی باید درباره جاماندگان سهام عدالت تصمیم گیری شود و موضوع سازمان بورس نیست.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: در این مرحله سازمان بورس دخالتی ندارد و تصمیم گیری در سطح حاکمیتی است و در سطح حاکمیتی تصمیم گرفته می شود که سهام عدالت جدید به چه شکلی و به چه کسانی تخصیص داده شود.

پس از تصمیم گیری های نهایی و تخصیص سهام عدالت، بحث جاماندگان می تواند موضوع سازمان بورس باشد و به عنوان مجری عمل کند.

دهقان دهنوی در پاسخ به این سوال که سهام جاماندگان از چه محلی تامین خواهد شد، اظهار داشت: دولت سهام دار شرکت های بسیار زیادی است و با درصد های مختلفی در سهام این شرکت ها حضور دارد.

در برخی از شرکت های بورسی شده درصد های بالاتری سهام دارد و شرکت هایی هم که هنوز وارد بورس نشده اند صددرصد آن ها متعلق به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟

جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟