مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:402021-09-25سياسي

مدارس پارس آباد به تدریج و در سه گام بازگشایی می شود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارس آباد از بازگشایی تدریجی تمامی مدارس شهرستان پارس آباد در سه گام خبر داد.

- یاور وطن خواه شامگاه امشب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از بازگشایی تدریجی تمامی مدارس شهرستان در سه گام خبر داد و اظهار کرد: آموزش ها از امروز سوم مهر ماه به صورت حضوری مجازی و از طریق شبکه های تلویزیونی دنبال می شود.

وی به اهمیت واکسیناسیون تمامی شاغلین و اعم از مبتلا شده بودند که این امر ضرورت واکسیناسیون را قبل از بازگشایی کامل حضوری تایید می کند.

وطن خواه به تحویل بیش از 78 هزار دز واکسن به شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: واکسن نوبت اول 55 درصد جمعیت بالای 18 سال تزریق شده و بیش از 22 درصد این افراد واکسن نوبت دوم را نیز دریافت کرده اند و این روند تا واکسیناسیون تمامی جمعیت هدف ادامه خواهد داشت.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس بیان کرد: امسال تعداد دانش آموزان رشد مثبت داشته و تاکنون نزدیک به 32 هزار دانش آموز برای تحصیل در مدارس شهری، روستایی و عشایری شهرستان ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارس آباد از اجرای گام دوم حضور دانش آموزان مدارس زیر 300 نفر در نیمه اول آبان خبر داد و تشریح کرد: گام سوم حضور دانش آموزان برای مدارس بالای 300 نفر نیز از نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس پارس آباد به تدریج و در سه گام بازگشایی می شود

مدارس پارس آباد به تدریج و در سه گام بازگشایی می شود