مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 15:052021-09-25اقتصادي

اجرای 720 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی


مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی استان مرکزی در یک سال و نیم گذشته با اجرای 720 پروژه عمرانی کوچک و متوسط به ارزش 90 میلیارد تومان نقش اساسی در حل مشکلات مردم در مناطق محروم داشته است.

- ایسنا/مرکزی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی استان مرکزی در یک سال و نیم گذشته با اجرای 720 پروژه عمرانی کوچک و متوسط به ارزش 90 میلیارد تومان نقش اساسی در حل مشکلات مردم در مناطق محروم داشته است.

امید محترمی در آیین بهره برداری و افتتاح 40 پروژه آبرسانی با حضور سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، افزود: سیاست گذاری و رویکرد بسیج سازندگی استان مرکزی در اجرای طرح های عمرانی، اشتغال و محرومیت زدایی، اقدام و حرکت بر بستر طرح ها و پروژه هایی است که در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاوم و مردمی در روستاها موثر قلمداد می شوند و آسایش و رفاه مردم بویژه محرومان را رقم می زند.

وی گفت: به همین دلیل اجرای طرح های مرتبط با آب کشاورزی در مناطق محروم و کم آب با هدف کمک به ایجاد اشتغال، افزایش سطح زیر کشت و جلوگیری از هدررفت منابع آب توسط جهادگران بسیج سازندگی در قالب احداث خطوط انتقال آب، کانال های کشاورزی، استخرهای ذخیره آب و لایروبی قنوات در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 720 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی

اجرای 720 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی