مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-25سياسي

تقدیر نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف از عوامل شهرداری تهران


نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات ارسالی شهرداری تهران در کربلا و نجف، از حضور و فعالی عوامل شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد.

- نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات ارسالی شهرداری تهران در کربلا و نجف، از حضور و فعالی عوامل شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، در این بازدید که از محل اسکان خدام الحسین شهرداری تهران و تجیهزات و امکانات ارسالی صورت گرفت، حجت الاسلام حسینی نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف اشرف گفت: از حضور عوامل شهرداری تهران برای همکاری و مساعدت در زمینه تسهیل زیارت زائران سیدالشهدا در اربعین حسینی تشکر می کنم.

وی افزود: خدمت به زائران سیدالشهدا فریضه ای برای هر فرد مومن است و من برای این حضور و مساعدت، توفیقات بیشتر برای شهرداری تهران و عموامل و دست اندرکاران آن را از خداوند و معصومین خاصه امیرالمومنین(ع) خواستارم.

گفتنی است در این بازدید همچنین کاظمی مازندرانی سرکنسول جمهوری اسلامی در شهر نجف، سید احمد طالقانی عضو ستاد عتبه، رییس روابط عمومی عتبه علویه، و حجت السلام والمسلمین محمدیان معاون فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری حضور داشتند و نماینده مقام معظم رهبری را همراهی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف از عوامل شهرداری تهران

تقدیر نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف از عوامل شهرداری تهران