مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:152021-09-25بين الملل

مرزهای زمینی ایران با عراق باز شد


اخبار رسیده از مرزهای چهارگانه اینطور روایت می کند که تعداد بی شماری از مردم از روزها قبل در مرزها تجمع کرده اند و خواستار خروج از مرز زمینی هستند ولی مرزها برای تردد زائران اربعین بسته است اما امروز مرز زمینی شلمچه به صورت مشروط باز شد و تنها کسانی که ویزای معتبر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس نوشت: بر اساس تقویم رسمی کشور روز دوشنبه مصادف با پنجم مهر اربعین حسینی در ایران است و جمع کثیری از مردم ایران علاقه بسیاری داشتند تا بتوانند همچون سال های قبل در راهپیمایی اربعین شرکت کنند اما کرونا راه شان را سد کرده است.

کشور عراق برای اربعین امسال با ورود هوایی 60 هزار زائر ایرانی با شرایط خاص موافقت کرده است، علی رغم رایزنی های صورت گرفته توسط مقامات جمهوری اسلامی ایران، اما هنوز نظر مسئولان عراقی تغییر نکرده است.

اخبار رسیده از مرزهای چهارگانه اینطور روایت می کند که تعداد بی شماری از مردم از روزها قبل در مرزها تجمع کرده اند و خواستار خروج از مرز زمینی هستند ولی مرزها برای تردد زائران اربعین بسته است.

اخبار ضدونقیض از مرزهای زمینی عراق علی رغم اعلام رسمی مسئولان مبنی بر بسته بودن مرزهای زمینی برای تردد زائران اربعین، گزارش های میدانی حاکی از آن است که در برخی ساعات برای تخلیه جمعیت حاضر در پایانه ها، مرز برای مدت کوتاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای زمینی ایران با عراق باز شد

مرزهای زمینی ایران با عراق باز شد