مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:102021-09-25بين الملل

13 موکب از لرستان به عراق اعزام شد


رییس ستاد عتبات و عالیات لرستان گفت: با قرارگیری در آستانه اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات به زائران، 13 موکب اربعین حسینی از استان به عراق اعزام شد.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد عتبات و عالیات لرستان گفت: با قرارگیری در آستانه اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات به زائران، 13 موکب اربعین حسینی از استان به عراق اعزام شد.

اصغر حقی پور امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات و رایزنی وزارت خارجه مقرر شد 30 هزار ایرانی از طریق هوایی در مراسم اربعین حضور داشته باشند که با رایزنی ریاست جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر عراق، این آمار به 60 هزار نفر افزایش یافت که تزریق دو دُز واکسن کرونا شرط نخست اعزام به مراسم اربعین است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با تلاش های انجام شده از سال های آینده با فروکش کردن کرونا شاهد راهپیمایی گسترده اربعین حسینی همانند سال های گذشته باشیم، ادامه داد: امسال هیچ گونه زائری از طریق زمینی به عراق اعزام نمی شود فقط احتمال بازگشت زمینی زواری که به صورت هوایی به عراق اعزام شدند، وجود دارد.

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات لرستان با اشاره به اینکه از این تعداد 21 هزار نفر به کمیته اسکان و تغذیه که زیر نظر ستاد بازسازی عتبات و عالیات است، اختصاص یافت، ادامه داد: سهمیه استان 13 موکب و هر موکب 36 نفر بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 موکب از لرستان به عراق اعزام شد

13 موکب از لرستان به عراق اعزام شد