مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-25اجتماعي

جزییات پیاده روی جاماندگان اربعین در کربلای ایران


مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به طور محدود در کربلای ایران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مراسم پیاده روی جاماندگان با تدابیر لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی و به طور محدود از مسیر میدان امام حسین(ع) تهران تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در شهرری برگزار خواهد شد.

شهرری همچون سال های گذشته میزبان محبان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهد بود و به منظور خدمات رسانی بهینه به راهپیمایان روز اربعین و سهولت در تردد شهروندان تمهیدات ترافیکی، عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی پیش بینی شده است.

فقط اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حرم برگزار می شود روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامتی زائرین محترم و مردم عزیز و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، در روز اربعین، جز اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در نقاط تعیین شده، هیچ گونه برنامه دیگری که موجب توقف یا تجمع زائرین محترم باشد در آستان برگزار نخواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نحوه حضور علاقمندان در کربلای ایران اسلامی نیز به نحوی طراحی شده که دلدادگان حسینی پس از ادای سلام از راه دور، بدون ورود به فضای محدود ضرایح مقدس از مسیرهای تعیین شده تردد و عبور نموده و فرصت را در اختیار سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پیاده روی جاماندگان اربعین در کربلای ایران

جزییات پیاده روی جاماندگان اربعین در کربلای ایران