مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-25سياسي

گسترش زیست بوم نوآوری در حوزه ساختمان


مرکز نوآوری مواد ساختمانی در یک همکاری چند جانبه با هدف شناسایی ایده و طرح های نوآورانه حوزه بتن و فناوری های نوین آن ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این همکاری مشترک میان ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از هلدینگ های تخصصی در حوزه صنایع کاشی وسرامیک، دو شتابدهنده و انجمن تحقیق و توسعه و نوآوری صنایع و معادن ایران شکل گرفته و منجر به راه اندازی مرکز نوآوری مواد ساختمانی در کشور شده است.

صنعت ساختمان، به عنوان یکی از صنایع گسترده و بسیار تاثیرگذار در اقتصاد کشورها، همواره یکی از اهداف اصلی و نقطه تمرکز فناوران و نوآوران برای استفاده از علم، خلاقیت، هنر و فناوری در راستای رفع نیازمندی ها و ارتقا این صنعت است.

در میان استارت آپ های کشورها، چندین مجموعه در زمینه های مختلف از تولید و معرفی محصولات ساختمانی جدید تا ایجاد بستری برای پیوند میان تامین کنندگان و خریداران مواد و مصالح ساختمانی، فعال هستند که شناسایی شده اند.

حوزه ساختمان به عنوان یکی از صنایع با قدمت کشور که پتانسیل های بالقوه و بالفعل پژوهشی و صنعتی قابل توجهی در آن وجود دارد، دارای موضوعات متنوع و گلوگاه های فراوانی، در راستای تکمیل و ارتقای زنجیره تامین و ارزش خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش زیست بوم نوآوری در حوزه ساختمان

گسترش زیست بوم نوآوری در حوزه ساختمان