مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-25سياسي

عملیاتی شدن سند تحول بنیادین در لرستان نیازمند استفاده از ظرفیت نخبگان است


برای عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  از ظرفیت فرهیختگان و برجستگان در درون و بیرون از آموزش و پرورش استفاده  شود.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:برای عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  از ظرفیت فرهیختگان و برجستگان در درون و بیرون از آموزش و پرورش استفاده  شود.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، امروز سوم مهرماه در آیین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت در لرستان که در دبیرستان دخترانه شاهد خرم آباد همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی در کشور همیشه مصادف با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس است، دفاعی که دانش آموزان و معلمان نقشی ستودنی در آن داشتند و این وظیفه ما را در پاسداشت این دو قشر بیشتر می کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی و دینی بوده، هست و خواهد بود، بیان کرد: نهاد آموزش و پرورش که مرکب از معلمان و کادر پر تلاش تعیلیم و تربیت و دانش آموزران است در پیدایش انقلاب نقشی ستودنی داشتند و در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی هم نقش آنان کم نظیر بوده و گواهی آن 36 هزار شهید دانش آموز و صدها معلم شهید در پیروزی انقلاب به ویژه در دفاع مقدس هشت ساله بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی شدن سند تحول بنیادین در لرستان نیازمند استفاده از ظرفیت نخبگان است

عملیاتی شدن سند تحول بنیادین در لرستان نیازمند استفاده از ظرفیت نخبگان است