مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-25سياسي

برگزاری اولین جشنواره استانی«ابوذر» با 10 قالب خبری در یزد


دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای « ابوذر» یزد از برگزاری نخستین دوره این جشنواره رسانه ای در استان خبر داد و گفت: اولین جشنواره رسانه ای ابوذردر 10 قالب خبری به میزبانی دارالعباده برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، امیر رضازاده فرخ بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان یزد با بیان اینکه نخستین جشنواره ابوذر از امروز تا 15 آبان ماه به میزبانی استان ها برگزار می شود اظهار کرد: این جشنواره در 10 قالب خبری برگزار می شود که خبر، گزارش، گزارش خبری، تحلیلی، تحقیقی، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت، عکس، کاریکاتور، موشن گرافی و فیلم کوتاه ویژه شبکه های اجتماعی است.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای ابوذر یزد به تشریح محورهای برگزاری جشنواره پرداخت و افزود: محورهای این جشنواره شامل بسیج و حوزه اقدام و امیدآفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام است.

رضازاده با بیان اینکه رسانه های استان از چهارم مهرماه می توانند محتوای تولیدی خود در زمینه های یاد شده را از طریق سایت جشنواره به نشانی   www.

aboozar.

com بارگزاری کنند عنوان کرد: هر نفر می تواند در سه قالب و در هر قالب یک اثر ارسال کند که امیدواریم شاهد حضور رسانه ها در این زمینه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره استانی«ابوذر» با 10 قالب خبری در یزد

برگزاری اولین جشنواره استانی«ابوذر» با 10 قالب خبری در یزد