مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-25بين الملل

کردستان عراق از برگزاری همایش صهیونیستی در اربیل اظهار بی اطلاعی کرد


پس از گزارش منابع عراقی درباره برگزاری یک همایش صهیونیستی در اربیل، دولت منطقه کردستان عراق از برگزاری چنین نشستی اظهار بی اطلاعی کرد و اعلام نمود که چنین همایشی بیانگر موضع اربیل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت منطقه کردستان عراق، بعدازظهر امروز (شنبه)، در بیانیه ای از برگزاری همایش صهیونیستی در اربیل اعلام برائت کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری المعلومه ، در بیانیه مذکور آمده است: این نشست بدون اطلاع، موافقت و مشارکت دولت منطقه [کردستان] برگزار شده است و به هیچ عنوان بیانگر موضع دولت این منطقه نیست .

در ادامه عنوان شده است: اقدامات لازم برای پیگیری چگونگی برگزاری این نشست اتخاذ خواهد شد .

منابع عراقی، امروز (شنبه)، گزارش دادند که بیش از 300 نفر در یک نشست که در شهر اربیل برگراز شده است، خواهان عاد ی سازی روابط عراق با رژیم صهیونیستی شده اند.

واکنش رهبر جریان الصدر از سوی دیگر، مقتدی الصدر رهبر جریان الصدر در عراق نیز به این اقدام واکنش نشان داد و در بیانیه ای که در حساب کاربری او در شبکه توییتر منتشر شد، عنوان کرد: اربیل باید از برگزاری چنین نشست های تروریستی-صهیونیستی جلوگیری کند در غیر این صورت، دولت باید آن را جرم در نظر بگیرد و تمام افرادی را که در این نشست گرد هم آمدند، دستگیر کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان عراق از برگزاری همایش صهیونیستی در اربیل اظهار بی اطلاعی کرد

کردستان عراق از برگزاری همایش صهیونیستی در اربیل اظهار بی اطلاعی کرد