مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-25اجتماعي

253 هزار دانش آموز در استان اردبیل سال تحصیلی را آغاز کردند


با نواخته شدن زنگ مهر و نماز و برگزاری آیین بازگشایی مدارس، 253 هزار نوآموز و دانش آموز استان اردبیل راهی مدارس شدند.

- ایسنا/اردبیل با نواخته شدن زنگ مهر و نماز و برگزاری آیین بازگشایی مدارس، 253 هزار نوآموز و دانش آموز استان اردبیل راهی مدارس شدند.

در مراسمی که روز شنبه 3 مهرماه با حضور مسئولان در دبیرستان نور اردبیل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با قرائت پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس را نقطه آغازین تحولات علمی و پیشرفت های آشکار و نهان در سایه دانایی محوری توصیف کرد و گفت: قطعا نسل های آینده چشم امید به مجموعه آموزش و پرورش دارند تا تربیت یافتگان این مکتب بتوانند کشور ما را به مرز عظمت و استقلال واقعی در عرصه علمی برسانند.

احمد ناصری به تدارک برنامه های مختلف برای بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: از خردادماه و در قالب پروژه مهر با تلاش هشت کارگروه در 17 سرفصل سعی کردیم تا امکانات و شرایط را برای تحصیل دانش آموزان در سال تحصیلی جدید مهیا کنیم که در همه عرصه ها برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها به شایستگی انجام شده است.

وی اظهار کرد: از ثبت نام دانش آموزان گرفته تا انتخاب رشته، هدایت تحصیلی دانش آموزان، توسعه متوازن رشته های تحصیلی، توزیع کتب درسی و سازماندهی نیروی انسانی در این مدت به شایستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

253 هزار دانش آموز در استان اردبیل سال تحصیلی را آغاز کردند

253 هزار دانش آموز در استان اردبیل سال تحصیلی را آغاز کردند