مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-25پزشكي

مشکل واکسن در استان نداریم/ مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند


استاندار همدان ضمن تاکید بر اینکه مشکل واکسن در استان نداریم گفت: مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند و سریع اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بهداشت و درمان اظهار کرد: فرهنگ تجلیل از کادر درمان در جامعه باید نهادینه شود.

وی ادامه داد: تلاش و ایثارگری کادر بهداشت و درمان و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است بنابراین با تجلیل از کادر درمان، شاید بخشی از زحمات آنها جبران شود.

استاندار همدان بیان کرد: ستاد کرونای استانی و شهرستان ها، دانشگاه، سپاه، صداوسیما، رسانه ها و همه مجموعه ها در امر واکسیناسیون اقدامات ارزشمندی انجام دادند که باید مردم را از فواید امر واکسیناسیون آگاه کنیم تا خطر کرونا به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل واکسن در استان نداریم افزود: مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند و هرچه سریع اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اصلی ترین راه جلوگیری از ابتلا و فوت کرونا را انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها دانست و اظهار کرد: شهرستان فامنین در شرایط زرد و سایر شهرهای استان در وضعیت نارنجی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل واکسن در استان نداریم/ مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند

مشکل واکسن در استان نداریم/ مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند