مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-25اجتماعي

افزایش ضریب حفاظتی مناطق اولویت جدی محیط زیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در جریان بازدید و دیدار با باغداران و روستاییان منطقه پشت کوه بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه گفت: برای ما حفظ حیات وحش از هرگونه آسیب و گزند احتمالی به ویژه در مناطقی که دارای مستثنیات سکونتگاهی و یا مجاور باغات و مناطق .

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در جریان بازدید و دیدار با باغداران و روستاییان منطقه پشت کوه بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه گفت: برای ما حفظ حیات وحش از هرگونه آسیب و گزند احتمالی به ویژه در مناطقی که دارای مستثنیات سکونتگاهی و یا مجاور باغات و مناطق روستایی است اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی در حاشیه بازدید روز گذشته از شهرستان فیروزکوه اظهارکرد: حفاظت از محیط زیست نیازمند مشارکت عمومی است و در مناطق روستایی، شهرهای کوچک، دهستان ها و بخش ها، جوامع محلی می توانند بهترین یار و پشتیبان محیط زیست برای حفاظت از طبیعت و گونه های جانوری و گیاهی باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فرهنگ حفظ حیات وحش و زندگی مسالمت آمیز با آن ها در خیلی از مناطق در حال پیشرفت و نهادینه شدن است، تصریح کرد: البته در جاهایی شاهد تهدید منافع باغداران، روستاییان و مزرعه داران به علت حضور و هجوم حیات وحش و تعارض منافع آن ها با محیط زیست هستیم اما این موضوع نیاید موجب آسیب رسیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب حفاظتی مناطق اولویت جدی محیط زیست

افزایش ضریب حفاظتی مناطق اولویت جدی محیط زیست