مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-25اجتماعي

تحصیل 307 هزار دانش آموز در همدان/ اولویت تحصیل مجازی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از تحصیل 307 هزار دانش آموز در استان همدان طی امسال خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نیز اولویت آموزش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود پیش از ظهر امروز در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی در دبیرستان امام صادق(ع) اظهار کرد: خداوند در آیه 164 آل عمران پس از اشاره به بعثت نبوی و تلاوت قرآن به مسئله احکام شریعت و حکمت اهتمام ورزیدند و امر تعلیم و تربیت مقصود و مراد از این حکمت است.

وی بیان کرد: خوشبختانه سند تحول آموزش و پرورش منبعث از سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) مبنای حرکت و برنامه ریزی در دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: معتقدیم مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سند تحول بنیادین بوده که توسط معلمان؛ افسران سپاه پیشرفت جامعه و به دنبال خروجی آموزش و پرورش، دانش آموزانی با عنوان انسان های مومن، خردمند، متفکر، اندیشمند، دانشمند، بانظم، با انصاف، دارای اخلاق و در یک کلام انسان های مجاهد و اهل عمل محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در 11 شهریور سال 99 راهنمایی و خط آموزش و پرورش را برای ما تبیین کردند افزود: در فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران مجموعه ای از گزاره های مدلل و مدون است که به تبیین چیستی، چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 307 هزار دانش آموز در همدان/ اولویت تحصیل مجازی است

تحصیل 307 هزار دانش آموز در همدان/ اولویت تحصیل مجازی است