مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-25فرهنگي

«ایستاده در غبار» بهترین فیلم سینمایی دفاع مقدس از نگاه «ترین ها»


رادیو صبا در برنامه «ترین ها» فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» را بهترین فیلم سینمایی دفاع مقدس از نگاه مخاطبان اعلام کرد.

- به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا به مناسبت چهلمین یکمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، در برنامه ترین ها روز جمعه دوم مهر مروری بر سینمای دفاع مقدس داشت.

فیلم هایی که درباره دفاع مقدس ساخته شده اند، همیشه طرفداران زیادی داشته اند چرا که دفاع مقدس بخشی از تاریخ اثرگذار و ارزشمند ایران است.

در چهار دهه اخیر، کارگردانان بزرگ و معروف تلاش کرده اند تا به بهترین شکل دوران دفاع مقدس و اثرات آن را به مخاطب نشان دهند.

برنامه ترین ها روز جمعه دوم مهر بهترین فیلم های حوزه دفاع مقدس را از بین 10 فیلم سینمایی ایستاده در غبار ، ملکه ، تنگه ابوقریب ، اتوبوس شب ، ویلایی ها ، روز سوم ، شیار 143 ، دوئل ، چ ، 23 نفر از نگاه مخاطبان رادیو صبا معرفی کرد.

ترین ها در طول هفته در فضای مجازی اسامی این فیلم ها را مطرح می کند تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به، ترین ها از نظر مخاطبان برسند.

در همین راستا فیلم ایستاده در غبار از نگاه مخاطبان رتبه اول بهترین فیلم دفاع مقدس را کسب کرد و فیلم های ملکه و تنگه ابوقریب به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایستاده در غبار» بهترین فیلم سینمایی دفاع مقدس از نگاه «ترین ها»

«ایستاده در غبار» بهترین فیلم سینمایی دفاع مقدس از نگاه «ترین ها»