مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-25اجتماعي

سلامت دانش آموزان بر بازگشایی مدارس اولویت دارد


در جلسات ستاد ملی کرونا بیش از 50 بار بحث بازگشایی مدارس مطرح شد و دیدگاه های متعدد و مختلف در چگونگی بازگشایی بیان شد اما سلامت دانش آموزان برای ما اصل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس، ضمن تسلیت ایام سوگواری و درمان زحمات زیادی را متحمل شدند، می دانم برای معلمان روزهای سختی گذشت و تجربیاتی که دانش آموزان و معلمان از فضای مجازی کسب کردند بسیار با ارزش است.

استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونانشان در نواحی آموزش و پرورش روزهای سختی را داشتند و در این روزهای آغازین سال تحصیلی دغدغه مسؤولان بوده است که هیچ کلاسی بدون معلم نماند، دغدغه مدیرکل نوسازی مدارس و مجمع خیران این بوده است که همه کلاس ها آماده باشد و دغدغه همه دانش آموزان بوده است که مدرسه بیایند و دلتنگی خودشان را به سر برند، اما وضعیت از این قرار است که ما هنوز با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنیم .

    واکسن زدن نه تنها مشکلی ندارد بلکه ضروری است  وی با بیان این که امروز همه شهرهای ما در استان اصفهان حالت نارنجی دارند، خاطرنشان کرد: اما نگران هستیم بابت اینکه بعضی هنوز واکسن نزدند و در شهر اصفهان به خصوص این نگرانی بیشتر است، علی رغم تمام تمهیداتی که انجام شده و از همینجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت دانش آموزان بر بازگشایی مدارس اولویت دارد

سلامت دانش آموزان بر بازگشایی مدارس اولویت دارد