مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-25اجتماعي

فضای آموزشی در شهرستان دیر توسعه می یابد/ احداث 8 مدرسه دولتی


فرماندار شهرستان دیر از توسعه فضای آموزشی در شهرستان دیر خبر داد و گفت: اکنون هشت مدرسه دولتی در شهرستان دیر در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو واکسیناسیون افراد حضور دانش آموزان در مدارس پررنگ تر شود.

علی حسنی با تأکید بر اینکه دانش آموزان اعتماد و خودباوری را در خود تقویت کنند، گفت: فصل مشترک توسعه کشورها علم و دانش و فناوری و نیروی انسانی توانمند به عنوان پیشران هر توسعه ای است.

وی، آموزش و سلامت را دو اولویت مهم شهرستان دانست و افزود: اکنون هشت مدرسه دولتی در شهرستان دیر در حال ساخت است که شش مدرسه بالغ بر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم در ماه های آینده تکمیل شوند.

فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: همچنین سه مدرسه خیرساز در حال اتمام است و یک مدرسه 12 کلاسه خیرساز دیگر نیز ساخته می شود.

تربیت نیروی انقلابی در مدارس امام جمعه موقت بندر دیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، گفت: اسرای دشت کربلا با علم و دانشی که داشتند با سخنان و موضع گیری های خود اهداف امام حسین (ع) را زنده نگه داشته و این پرچم را تا قیامت برافراشتند.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی افزود: همه ما به نوعی دانش آموز هستیم و در مکتب اهل بیت هیچکس از دایره دانش آموزی و کسب علم خارج نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای آموزشی در شهرستان دیر توسعه می یابد/ احداث 8 مدرسه دولتی

فضای آموزشی در شهرستان دیر توسعه می یابد/ احداث 8 مدرسه دولتی