مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-25پزشكي

زمان کلاس دانشگاهها کوتاه شد/ ممنوعیت حضور استاد و دانشجوی کرونایی


پروتکل بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا در دانشگاه ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور منتشر شد و بر اساس آن حضور استاد و دانشجوی مبتلا به کرونا تحت هر شرایطی در دانشگاه ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت با عنوان نسخه شهریور 1400 منتشر شد.

با توجه به اجرا و تکمیل برنامه واکسیناسیون دانشگاهیان و با توجه به آغاز سال تحصیلی 1401- 1400 با اولویت آموزش حضوری دانشجویان در دانشگاه ها و دانشکده ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی به عنوان اماکن تجمعی، فراهم کردن شرایط لازم برای حفظ سلامت اساتید دانشجویان و سایر کارکنان به منظور کاهش مواجهه با قطع زنجیره تماس بیماری کووید 19 از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در این راستا ضرورت دارد علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، مقررات ویژه از طریق فاصله گذاری فیزیکی، برای کاهش مواجهات متناسب با سطح اضطرار و درجه اهمیت فعالیت های آموزشی و مهارتی در نظر گرفته شود.

توجه به پیشگیری از تجمع، رعایت فاصله گذاری مناسب فیزیکی در تعاملات بین فردی، تردد ها، تهویه مناسب، شستن دست ها و استفاده از وسایل حفاظت فردی از قبیل ماسک برای همه افراد در مراکز مذکور مورد تایید این پروتکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان کلاس دانشگاهها کوتاه شد/ ممنوعیت حضور استاد و دانشجوی کرونایی

زمان کلاس دانشگاهها کوتاه شد/ ممنوعیت حضور استاد و دانشجوی کرونایی