مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:102021-09-25فرهنگي

آیین بازگشایی هنرستان های هنرهای زیبا با حضور وزیر ارشاد


آیین بازگشایی هنرستان های هنرهای زیبای استان تهران روز شنبه سوم مهر ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هنرستان موسیقی دختران تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین بازگشایی هنرستان های هنرهای زیبای استان تهران صبح امروز شنبه سوم مهر ماه با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هنرستان موسیقی دختران تهران برگزار شد.

جاودانی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از دست اندرکاران وزارت ارشاد در حمایت از فعالیت های آموزش های هنرستان های سراسر کشور گفت: امیدوارم همکاران خوبم در هنرستان های دختران و پسران بتواند در خدمت عزیزان هنرجو باشند و خدماتی که طی سال های متمادی ارائه می شد با کیفیت بیشتری ادامه پیدا کند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شده بود، با گرامیداشت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: یکی از کارهای مهمی که طی ماه های گذشته در ستاد کرونا در دستور کار ما بود این بود که بتوانیم همزمان با آغاز مهرماه فصل ویژه ای را در حوزه آموزش داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بازگشایی هنرستان های هنرهای زیبا با حضور وزیر ارشاد

آیین بازگشایی هنرستان های هنرهای زیبا با حضور وزیر ارشاد