مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 03:502021-09-25سياسي

کمبود ناظر مهمترین مشکل فضای سبز شیراز است


کمبود ناظران متخصص به دلیل نبود برنامه ریزی و آینده نگری در سال های گذشته، مهمترین مشکل فضای سبز شهرداری این کلانشهر است.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز گفت: کمبود ناظران متخصص به دلیل نبود برنامه ریزی و آینده نگری در سال های گذشته، مهمترین مشکل فضای سبز شهرداری این کلانشهر است.

افسانه خواست در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و رویداد فرهنگی، زیست محیطی دفاع سبز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طرح پارک هفت به عنوان طرح پیشنهادی خود در سازمان سیما و منظر شهرداری شیراز یاد کرد و گفت: در طرح پارک هفت، مالک درختی که دستور قطعش در کمیسیون قطع اشجار یا کمیسیون ماده 7 داده می شود، باید درختی جایگزین را با حضور ناظر و نماینده سازمان در این پارک ها بکارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شهر شیراز، خواست خدایی افزود: فضای سبز کلانشهر شیراز امروزه بیشتر از هرچیزی نیازمند برنامه ریزی مشخص برای توسعه، مدیریت فضای سبز و پرهیز از برخوردهای آنی و سلیقه ای است.

خواست خدایی، سیاستگذاری و برنامه ریزی فضای سبز بر اساس نیاز هر منطقه را مهم برشمرد و بی نظمی در مجموعه فضای سبز را نتیجه جابجایی و تغییر زیاد مدیران این مجموعه در این سازمان یا مناطق عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ناظر مهمترین مشکل فضای سبز شیراز است

کمبود ناظر مهمترین مشکل فضای سبز شیراز است