مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 19:152021-09-24سياسي

ایلام نیازمند توجه بیشتر دولت است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: استان ایلام فراتر از ظرفیت خود منابع طبیعی خدادادی در اختیار دارد و نیروهای نخبه توانمندی دارد و با یک جمعیت حداقلی اگر با یک مدیریت توانمند از ظرفیت موجود استان در حداقل زمان مشکل دردناک بیکاری در استان حل خواهد شد .

-   حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: از دیرباز دروازه ی عتبات عالیات بوده و با نهضت حضرت امام (ره) همگام بوده است و قبل از پیروزی انقلاب در شهر ایلام حد اجرا شده است .

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که مردم در دفاع مقدس پای کار بودند، خاطر نشان کرد: جا دارد به نقش مردم در دفاع مقدس توجه جدی شود برای ایلام قبل از 31 شهریور جنگ شروع شد در 20 شهریور منطقه ی میمک سقوط کرد و برای اولین بار در دفاع مقدس 26 اسیر عراقی در ایلام گرفته شد و در عملیات میمک مردم عشایر منطقه بالاترین تأثیر را داشتند وی تأکید کرد: برای مقایسه ی بمباران مردم ایلام می توانیم آن را با یک زلزله ی چند ریشتری مقایسه کنیم و این در 8 سال پیاپی ادامه داشت.

امام جمعه ی ایلام تشریح کرد: مردم استان در انتخابات اخیر سومین مشارکت حداکثری را در کشور داشت که جا دارد از بزرگان ایلات و طوایف تشکر کنم که نقش اساسی را ایفا کردند و از اصحاب رسانه ، علما و دیگر اقشاری که کمک کردند که مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام نیازمند توجه بیشتر دولت است

ایلام نیازمند توجه بیشتر دولت است