مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:302021-09-24سياسي

عملکرد مسئولان در مسیر شهدا باشد


عملکرد مسئولان در مسیر شهدا باشد و کار جهادی انجام دهند.

- ، حجت السلام منصور صابری در خطبه های نمازجمعه امروز اردستان، اظهار داشت: تا چندی پیش باتوجه به نگاه مسئولان به غرب، بازار اقتصادی در منطقه را از دست داده بودیم و با توجه به تحریم های شدیدی که اعمال شده بود وضع اقتصادی در کشور نابسامان شده بود.

وی با اشاره به متکی بودن مسئولان دولت سابق به غرب، افزود: متأسفانه تبادلات و همکاری های اقتصادی با کشورهای همسایه را رها کرده و غافل از این بودیم که در منطقه چه بازار اقتصادی مهم و باارزشی داریم.

امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: عضویت ایران در سازمان شانگهای می تواند بخش عمده ای از مسائل اقتصادی ایران را حل کند و در مسائل امنیتی و دفاعی، امنیت منطقه با همکاری کشورهای عضو سازمان تأمین می شود.

صابری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در هر کشوری یک برهه ای از تاریخ به عنوان سند افتخار آن کشور محسوب می شود، مردم ایران در طول تاریخ افتخارات زیادی دارند اما دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از پرافتخار اسناد مردم کشور ایران است.

وی تصریح کرد: هشت سال قدرت های بزرگ منطقه با پیشرفته ترین امکانات به ایران حمله کردند اما شجاعت، ایمان و صداقت رزمندگان و رهنمودهای امام راحل باعث شد تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مسئولان در مسیر شهدا باشد

عملکرد مسئولان در مسیر شهدا باشد