مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-24سياسي

جوکار: مدیران برای اصلاح شبکه آبی یزد از ظرفیت های قانونی استفاده کنند


رییس مجمع نمایندگان یزد با اشاره به این که در قانون تبصره های خوبی برای بهره گیری در زمینه آب و فاضلاب وجود دارد گفت: ظرفیت های قانونی برای اجرا و اصلاح شبکه های آبی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار شب گذشته در نشست مجمع نمایندگان استان که در آبفای این استان برگزار شد اظهار کرد: یکی از مصارف پساب حاصل از شبکه فاضلاب و تصفیه خانه ها در حوزه صنعت است.

وی با بیان این که باید این پساب به بخش صنعت وارد و آبی که تا قبل از آن در صنایع استفاده می شد به شبکه شرب یا فضای سبز وارد شود گفت: بحث بازچرخوانی آب از اهمیت بالایی برخوردار است اما نحوه مصرف پساب هم بسیار مهم و ضروری است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در برای اجرای طرح های آبی در همان شهرستا ن ها اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه الان در شهرهای مختلف با فرسودگی شبکه آب رسانی روبرو هستیم تصریح کرد: در صورتی که این بودجه برای اصلاح این شبکه ها مورد استفاده قرار گیرد جلوی مشکلات بسیاری از جمله هدررفت آب تا حد زیادی گرفته می شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی افزود: طبعا وقتی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری وارد می شود به دنبال سود است اما از طرف دیگر قانون هم به این موضوع تاکید کرده که هزینه اجرای این پروژه ها در شهرستان هایی که به بخش خصوصی وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: مدیران برای اصلاح شبکه آبی یزد از ظرفیت های قانونی استفاده کنند

جوکار: مدیران برای اصلاح شبکه آبی یزد از ظرفیت های قانونی استفاده کنند