مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-24سياسي

حضور ارتش در سواحل مکران روح تازه ای در سواحل دمید


به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرماندهان خط مقدم مواجهه جمهوری اسلامی با دشمنان استکباری است، مایه برکات و اثرات مثبت فراوانی در ابعاد گوناگون برای مناطق جنوبی و محروم است که بعنوان مثال با حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش، روح تازه ای در کالبد مناطق خشک و بی روح سواحل مکران دمیده شد و این حضور دارای برکات فراوانی برای آن منطقه محروم بوده است.

    حجت الاسلام عبادی زاده در جمع فرماندهان ارتش مستقر در استان هرمزگان بیان کرد: به همت شما دلاور مردان، اقتدار ایران اسلامی در منطقه به جایی رسیده است که با صراحت به دشمنان استکباری و سردمدارشان آمریکای خبیث اعلام می کنیم که شما در منطقه خاورمیانه جایی ندارید و باید این منطقه را ترک کنید.

  امام جمعه بندرعباس در ادامه بیان داشت: در استقرار تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فراوانی دارند، نقش ایران اسلامی که پرچمش در دست این ملت است و رنگ و بوی اهل بیت میدهد نقشی تعیین کننده و اثر گذار است که با انقلاب اسلامی ملت ایران عجین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ارتش در سواحل مکران روح تازه ای در سواحل دمید

حضور ارتش در سواحل مکران روح تازه ای در سواحل دمید