مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:002021-09-23بين الملل

روسیه با درخواست غرب در مورد برجام مخالفت کرد


میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت: روسیه قاطعانه گنجاندن مسائل منطقه ای در مذاکرات برجامی را رد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفته که کشورش به طور قاطع با گنجاندن مسائل منطقه ای و موشکی در مذاکرات برجامی با ایران مخالفت کرده است.

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفته که کشورش به طور قاطع با گنجاندن مسائل منطقه ای و موشکی در مذاکرات برجامی با ایران مخالفت کرده است.

وی در پیامی توییتری در واکنش به سخنان لورا روزن خبرنگار المانیتور که به نقل از یک مقام آمریکایی تلاش واشنگتن برای گنجاندن مسائل منطقه ای در مذاکرات 1+5 با ایران را رد کرده بود، نوشت: به عنوان یک شرکت کننده در مذاکرات، می توانم صحت این مطلب را تأیید کنم.

ایده نامناسب ترکیب مسائل هسته ای، موشکی و امنیت منطقه، پیش از آغاز مذاکرات در وین کنار گذاشته شد و روسیه قاطعانه آن را رد کرد .

روزن پیش از این به نقل از این مقام ارشد آمریکایی نوشته بود که گنجاندن مسائل منطقه ای در مذاکرات برجامی، چیزی نیست که به دنبال آن باشیم یا درخواست آن را داده باشیم.

این مقام آمریکایی همچنین گفت که واشنگتن روی هیچ چارچوب خاصی اصرار نکرده است آنچه ما به آن تمایل داریم، چارچوبی برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه با درخواست غرب در مورد برجام مخالفت کرد

روسیه با درخواست غرب در مورد برجام مخالفت کرد