مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-23سياسي

دشمنان با شبهه افکنی بدنبال تحریف دفاع مقدس هستند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان با طرح شبهاتی به دنبال تحریف هشت سال دفاع مقدس بویژه برای نسل جوان هستند.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان با طرح شبهاتی به دنبال تحریف هشت سال دفاع مقدس بویژه برای نسل جوان هستند.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که امروز(یکم مهر) در محل دادگستری کرمانشاه برگزار شد، بااشاره به دستاوردهای دفاع مقدس برای نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد: هرچه در دفاع مقدس داریم، نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان یک گنج و خزینه یاد می کنند که باید تا می توانیم از این گنج استخراج کنیم و به نحو احسن از آن استفاده کنیم و این نشان از ارزشمندی آن دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) افزود: ارزشمندی دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن برای کشورمان تاجایی است که همواره مورد هجوم دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته و بدنبال تحریف آن هستند.

وی با تاکید براینکه همگان در قبال حفظ واقعیت های هشت سال دفاع مقدس وظیفه داریم، عنوان کرد: در شرایط کنونی جریان تحریف برای کشور از تحریم هم خطرناک تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با شبهه افکنی بدنبال تحریف دفاع مقدس هستند

دشمنان با شبهه افکنی بدنبال تحریف دفاع مقدس هستند