مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-23اقتصادي

جزییات واردات واکسن آنفلوآنزا به کشور


رییس اتحادیه واردکنندگان دارو می گوید که واکسن آنفلوآنزا به اندازه نیاز عادی کشور تامین شده و نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

- رییس اتحادیه واردکنندگان دارو می گوید که واکسن آنفلوآنزا به اندازه نیاز عادی کشور تامین شده و نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

ناصر ریاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته با توجه به شیوع کرونا و نبود واکسن برای این ویروس، تقاضا برای خرید و مصرف واکسن آنفلوآنزا به شکل قابل توجهی افزایش یافت که همین موضوع کمبودهایی را در کشور سبب شد اما امسال خوشبختانه با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون علیه کرونا، براوردها حاکی از آن است که تقاضا برای واکسن آنفلوآنزا به روال عادی خود باز خواهد گشت و برای تامین آن نیز مشکلی وجود ندارد.

وی درباره برنامه ریزی های انجام شده برای واردات واکسن آنفلوآنزا به کشور، توضیح داد: امسال یک شرکت بخش خصوصی، حدود یک میلیون و 400 هزار دوز واکسن از کمپانی ابوت خریداری کرده و به کشور وارد کرده است که این روال در سال های قبل نیز وجود داشت.

از این تعداد حدود 800 هزار دوز در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد که برای افراد و بیماران پرریسک استفاده شود و مابقی نیز مانند گذشته به فروش خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واردات واکسن آنفلوآنزا به کشور

جزییات واردات واکسن آنفلوآنزا به کشور