مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-23سياسي

رسیدگی به محلات حاشیه ای و محروم کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد


امام جمعه کرمانشاه با تاکید به توجه و رسیدگی به محلات حاشیه ای و محروم کرمانشاه در مجموعه مدیریت شهری، گفت: خدمت رسانی به مردم سرلوحه همه کارهای شهرداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه کرمانشاه دانست و افزود: آن ایام علی رغم فشار کاری زیاد، شیرین ترین ایام خدمتم بوده است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: برای خدمت آمده ام و در خدمت رسانی به شهروندان کوتاهی نخواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به فرسودگی سیستم های ارائه خدمات شهری، کاری سخت پیش رو داریم اما نشدنی نیست و برای تحقق رضایت و رفاه شهروندان به تلاش نیاز دارد.

رحیمی با اشاره به اهمیت حمایت معنوی امام جمعه برای ارائه مطلوب خدمات به شهروندان، گفت: نیازمند آن هستیم شهروندان با همدلی و همراهی با مجموعه مدیریت شهری زمینه ارائه مطلوب خدمات را فراهم کنند.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در ادامه این دیدار با توصیه به سرپرست شهرداری کرمانشاه در خصوص دوری از حاشیه و توجه ویژه به خدمت رسانی در ایام مدیریت مجموعه شهرداری، گفت: همانطور که وارد رودخانه شدن پاها را خیس می کند وارد میدان شد حرف و حدیث به دنبال دارد اما باید ایستادگی کرد.

وی افزود: شورای شهر کرمانشاه با کنار گذاشتن اختلافات باید به دنبال خدمت رساندن به مردم باشد تا کارها بیش از پیش جلو برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به محلات حاشیه ای و محروم کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد

رسیدگی به محلات حاشیه ای و محروم کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد