مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-23اقتصادي

رفع تصرف 14 هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان به ارزش افزون بر 454 میلیارد تومان


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف حدود 14 هکتار از اراضی دولتی این استان به ارزش افزون بر 454 میلیارد و 197 میلیون تومان در6 ماه سال جاری توسط یگان حفاظت این اداره کل خبر داد.

- عطاء اله اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان  از رفع تصرف حدود 14 هکتار از  اراضی دولتی این استان به ارزش افزون بر 454 میلیارد و 197 میلیون تومان در6 ماه سال جاری توسط یگان حفاظت این اداره کل خبر داد.

وی اظهار کرد:  این اراضی در قالب 25 پرونده با تلاش یگان حفاظت اراضی این اداره کل در راستای اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن آزادسازی و به بیت المال بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با حمایت دستگاه های امنیتی و نظارتی، موضوع مبارزه با زمین خواری را با جدیت در دستور کار قرار داده و در تمام شهرستان های تحت پوشش هرگونه تحرک جهت تصرف غیرقانونی را با قاطعیت جلوگیری می نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام دهند و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 14 هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان به ارزش افزون بر 454 میلیارد تومان

رفع تصرف 14 هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان به ارزش افزون بر 454 میلیارد تومان