مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-23اقتصادي

رکورد تولید ماهیانه ورق قلع اندود در فولاد مبارکه شکسته شد


جهادگران عرصه تولید فولاد مبارکه برای دومین بار پیاپی در سال 1400 موفق به شکستن رکورد تولید ورق قلع اندود شدند و توانستند رکورد قبلی را به 10 هزار و 410 تن برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فولاد، در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، رکورد تولید ورق قلع اندود به میزان 10 هزار و 410 تن در شهریورماه 1400 توسط تلاشگران واحد قلع اندود ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه برای دومین بار در سال جاری شکسته شد و این در حالی است که رکورد قبلی این واحد در تولید ورق قلع اندود به میزان 10 هزار و 307 تن در فروردین ماه امسال به ثبت رسیده بود.

این رکورد که در سایه محدودیت ها و مشکلات بسیاری همچون تحریم ها و شیوع ویروس کرونا به دست آمده، نشان از اراده تولید در سخت ترین شرایط در شرکت فولاد مبارکه است؛ قطع وابستگی از واردات این نوع محصول و خودکفایی در تولید تمام نیاز کشور در آینده می تواند از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری کند.

رکوردی که طی 6 ماه برای دومین بار شکسته شد مصطفی ناجی رییس واحد قلع اندود و خطوط برش 1 و 2 شرکت فولاد مبارکه در گفت وگو با خبرنگار فولاد در خصوص رکورد جدید ثبت شده در این واحد اظهار کرد: آخرین رکورد تولید خط قلع اندود شرکت فولاد مبارکه مربوط به فروردین ماه 1400 با تولید 10 هزار و 307 تن بوده که در ادامه این مسیر و رکوردزنی ها در شهریور امسال، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تولید ماهیانه ورق قلع اندود در فولاد مبارکه شکسته شد

رکورد تولید ماهیانه ورق قلع اندود در فولاد مبارکه شکسته شد