مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-23فناوري

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی ها رایگان است


همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400، ایرانسل تعرفه اینترنت همراه و ثابت را برای استفاده از سامانه آموزش آنلاین شاد، رایگان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای تحقق عدالت آموزشی و کمک به تسهیل فرآیندهای آموزش آنلاین، مطابق با سیاست های ابلاغی دولت سیزدهم به دنبال تعاملات صورت گرفته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت آموزش و پرورش، اینترنت مصرفی سامانه شاد، چه از طریق اینترنت پرسرعت همراه و چه از طریق اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) را برای تمامی مشترکان خود رایگان کرد.

مشترکان ایرانسل می توانند از بامداد 1 مهرماه 1400 تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به تهیه بسته دیتا، به سامانه شاد دسترسی داشته باشند.

اینترنت مصرفی این سامانه، در هنگام استفاده، برای تمامی کاربران رایگان است و در طول استفاده از سامانه شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار و بدون نیاز به شماره گیری کد دستوری، برای کاربران اعمال می شود.

کاربران لازم است هنگام استفاده از سامانه شاد، اطمینان حاصل کنند که نرم افزارهای تغییر دهنده IP، روی دستگاهشان غیر فعال است، تا از نظر فنی، امکان تشخیص IPهای سامانه شاد و به طور خودکار رایگان شدن اینترنت مصرفی، وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی ها رایگان است

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی ها رایگان است