مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-23اقتصادي

پایان هفته های شلوغ در محورهای شمال


هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک می شویم بر حجم ترافیک به ویژه مسیرهای ییلاقی استان افزوده می شود.

- هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال هستیم ولی از لحاظ جوی مشکلی نداریم.

وی افزود: درست است ورودی ها نسبت به هفته گذشته کاهش یافت ولی کماکان شاهد ورودی هستیم همچنان که ترددها به مسیرهای ییلاقی شمال هم تداوم دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک می شویم بر حجم ترافیک به ویژه مسیرهای ییلاقی استان افزوده می شود.

این مسؤول با اعلام اینکه محدودیت های کرونایی در محورهای شمال در حال اجرا است، تصریح کرد:  در این زمینه جلوی خودروهایی که بدون مجوز قصد ورود به استان را داشته باشند گرفته می شود.

عبادی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 273 دستگاه خودرو اعمال قانون و 186 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 120هزار و 516 دستگاه خودرو اعمال قانون و 80هزار و 28 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ضرورت توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه، خاطرنشان کرد: کماکان توصیه پلیس پره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته های شلوغ در محورهای شمال

پایان هفته های شلوغ در محورهای شمال